Ridder Sam zoekt een draak

Gisteren werd ik bij de voordeur verrast door een busje van TNT Post.
Een pakje. Voor mij!
Een pakje van uitgeverij Zwijsen, en ik zat er al even gespannen op te wachten.

Een paar maanden geleden zag ik de drukproef, nu is het boek helemaal klaar.
‘Ridder Sam zoekt een draak’ is net verschenen als boekje 9 in de (vooral in Nederland) erg populaire Leesleeuw-reeks.
De illustraties werden gemaakt door Jan de Kinder. Ik hou heel erg van zijn stijl, en ben dan ook trots dat ik voor Zwijsen een boek met hem mocht maken.

Ridder Sam 3 Ridder Sam2Heeft jouw kind een Leesleeuw-abonnement? Laat me gerust weten welke reacties er kwamen. Ik ben benieuwd!

Heb je geen abonnement, maar wil je wel graag een boek?
Dat kan! Ik geef er namelijk eentje aan de persoon met de leukste en/of interessantste (mini)recensie over een van mijn oudere boeken.
Kruip dus in je pen, en laat me horen wat je vond van ‘Ik ben Naat!’, ‘Ik durf!’, ‘Prinses Yun’ …

Binnen een paar weken lees je het resultaat én de winnaar hier!

 

Boekengroeten,

Joke

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

