Prinses Yun, ze is er!

Daar is ze dan, Prinses Yun, eindelijk aangekomen. Op de foto, gemaakt door mijn trouwe computer, staat alles in spiegelbeeld. Maar een eerste idee hebben jullie toch alvast.

Een prentenboek in rijm is het geworden. Ik ben er erg blij mee. En ik hoop dat velen dat gevoel zullen delen!

Prinses Yun is een heerlijk kind, een beetje (erg) verwend, dat misschien wel. Ze danst over de pagina’s, schitterend getekend in diepe, felle, rake kleuren door illustrator Yoeri Slegers. Elke pagina nodigt uit tot kijken en blijven kijken.

Het verhaal in rijm prikkelt jong en oud om mee te doen, mee te zingen en dansen. Prinses Yun heeft bijna alles. Alleen een vriendje heeft ze niet. Ze gaat op zoek. Maar zelfs voor prinsessen is het leven niet altijd even simpel.

Ik ben apetrots op dit boek. Ik hoop dat het in elke boekhandel belandt, in elke bibliotheek, in elke kinderkamer en in elke kleuterklas (al is het voor een eerste leerjaar ook een superfijn verhaal!)

Bibliotheken en boekhandels die het boek inkopen, enthousiast zijn én een voorlees-activiteit willen organiseren, kunnen me contacteren voor de voorwaarden. Bij voldoende interesse komt er een kleine tournee. En oh jipie joepie, dat zie ik nu al helemaal zitten.

Met een boekenzoen van Prinses Y….  Joke

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Jeugdauteur. Bookmark de permalink .

8 reacties op Prinses Yun, ze is er!

  1. veerle zegt:

    Ik ben benieuwd.
    Alvast gefeliciteerd met je nieuweling.

  2. jokeguns zegt:

    Bedankt, Veerle, ik ben er heel blij mee!

  3. Explorer Stefanie zegt:

    kheb je gevonden 😉
    leuk! ik ga je volgen.

Geef een reactie

