Schrijven bij Wisper

Ik schreef vandaag gekke dingen. Een jeugdherinnering onder andere. Over alleen naar school mogen, maar dat helemaal niet willen. En een anekdote over een kus. Een kus van lang geleden. Zo eentje die eigenlijk niet meetelt in het rijk der kussen, wegens gegeven door een onbeduidend persoon, geland op een bedekt stukje schouder en bijna even snel weer vergeten. Tot vandaag.

Ik schreef over een afscheid, en deed dat met veel vuur en overdrijving. Dat moest!
En ik schreef over Zweden. Het moest een blij verhaal zijn, en dat werd het ook.
Vandaag volgde ik een cursusdag bij Wisper in Gent. En ik heb ervan genoten.

De docente van dienst was Aag Vernelen. Ze is een van mijn collega-auteurs bij uitgeverij De Eenhoorn. Ik genoot ervan aan de leerlingenkant te zitten. De inleiding, de opdrachten, de conversaties en de nieuwe contacten zorgden voor veel inspiratie.

Dit najaar ben ik zélf schrijfcoach Verhalen schrijven voor kinderen. Voor Wisper. In Gent. Ik kijk er nu nog meer naar uit!

De data van de vier dinsdagavonden die ik geef zijn:

15/11
22/11
6/12
13/12

Heb je zin om mee te doen?
Neem dan contact op met de mensen van Wisper via de website www.wisper.be en het komt helemaal in orde!

Boekengroeten,
Joke

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized, Vanallesjes. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

