Jeugdliterair weekend 14-16 oktober

 

Beste boekenmensen,

Noem het een opwarmertje voor de grote Lindgrenreis, noem het een gezellig uitje, noem het puur plezier! Hoe je het ook noemt, het is ons eerste (jeugd)literair weekend dat vorm krijgt.

Gekozen is voor het weekend van vrijdagavond 14 tot en met zondagnamiddag 16 oktober. Locatie is de Ardennen (juiste plaats deel ik nog mee, we gaan eerst huis en omgeving verkennen!)

 Zowel loslopende volwassenen als koppels met of zonder kinderen zijn welkom. Aangezien we voor een ervaren oppas zorgen die, afhankelijk van de leeftijd van de ingeschreven kinderen, ook een eigen programmaatje kan voorzien, is er geen enkele reden om niet mee te gaan 🙂

We laten elkaar kennismaken met favoriete boekfragmenten, gastauteur Anna Coudenys komt vertellen over de sterke meisjes en vrouwen in haar boeken, er komt een kleine workshop kinder- en jeugdliteratuur beoordelen….. Er kan gewandeld worden (want het is een mooie streek, dat staat al vast).

Kostprijs: 120 euro/persoon

Kinderen van 0-4 gratis

Kinderen van 5-12 60 euro/persoon

In de kostprijs zit alles: twee overnachtingen, alle maaltijden, drank… Er wordt door onszelf gekookt, ’t zal lekker zijn! Mijn liefste neemt dat deel voor zijn rekening.

Het weekend gaat pas door vanaf 12 volwassen deelnemers. Interesse? Laat het me weten!

Boekengroeten, Joke

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Jeugdliterair weekend 14-16 oktober

  1. Wendy zegt:

    Hey Joke,

    Schrijf mij alvast maar op als loslopende volwassene !!! Ik schrijf het alvast in mijn agenda !

    Groetjes,
    Wendy (Benoy)

  2. Hej Joke!

    Ik ben een loslopende volwassene en ik hoop keihard dat ik de twaalfde ben. Minstens. Ik wil dus heel graag meegaan.
    Groetjes,
    Katrien, die blij is dat Wendy Benoy zich ook heeft aangemeldt!

  3. Lijkt me wel wat, Joke. Hou me op de hoogte. Rita ziet het ook zitten.

  4. Hannah Cogen zegt:

    Nog twee loslopende volwassenen!;-)

  5. jokeguns zegt:

    Ik ben al aan het tellen, Hannah. Mag ik jullie meetellen voor het oktober-weekend? Binnenkort gaan we een locatie vastleggen, ’t is nogal belangrijk om te weten wie zeker meegaat. Laten jullie nog iets weten?

Geef een reactie

