“Ik durf!” in de aandacht

Op www.verteleens.be bloggen heel wat boekenmensen. Zo publiceert bibliothecaris Stefan Bosmans elke maand zijn mening over in de voorbije periode gelezen boeken.
Voor februari was ‘Ik durf!’ daar ook bij.

Ik mag niet klagen 🙂

Ik durf! (Joke Guns en Yoeri Slegers) – 6+ 

Een verhaal over een ongewoon jongetje dat met zijn klas op schoolreis mag. Wat het jongetje precies mankeert wordt niet uitgesproken. Daardoor komt het gelukkig nooit boodschapperig over.
Joke Guns, die haar baan als kinderboekenverkoopster inruilt voor die van schrijfster, bewijst met dit boek dat dit geen zotte keuze is. Ze schrijft vlot en levert een verhaal met inhoud. Ik durf! is een verrijking voor het aanbod aan niveauboekjes.

Joepie! Fijn dat je er zo over denkt, Stefan!

Boekengroeten,
Joke

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

