Een eerste recensie en veel bezoekjes!

Gisteren las ik op de website van Pluizuit een eerste recensie van ‘Ik durf!’ Fijn dat het in de smaak viel, want dat is toch altijd gespannen afwachten.

http://www.pluizuit.be/110216/Ik%20durf.htm

De jeugdboekenweek komt dichterbij. Volgende week mag ik er al invliegen, met een auteursbezoek in de bibliotheek van Heist op den Berg. Dat doe ik samen met de Nederlandse kinderboekenschrijfster Thea Dubelaar. Voor wie haar boeken niet kent:

http://www.theadubelaar.nl/weblog/

Ik las jaren geleden ‘De windvrouw’ en ontdekte een heel erg goeie verhalenvertelster. Bij uitgeverij de Eenhoorn bracht Thea ‘De reus van Teus’ uit, met prachtige tekeningen van Benjamin Leroy.

In de weken daarna mag ik naar Anzegem, Meldert, Erembodegem, Sint Katarina Lombeek….. en daar heb ik ontzettend veel zin in. Ik ben heel benieuwd naar de reacties van de kinderen.

Zijn er nog scholen/bibliotheken op zoek naar een auteur? Ik heb nog een paar gaatjes in mijn agenda, maar veel is dat niet meer. Indien er toch nog een vraag komt, kijk ik met plezier na wat nog mogelijk is.

Boekengroeten,

Joke

Dit bericht werd geplaatst in Jeugdauteur. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

