De Naatjes reizen naar Korea!

’t Was een fijn berichtje in mijn mailbox, vandaag. Sarah, de foreign rights verantwoordelijke van uitgeverij De Eenhoorn liet me weten dat Hansol Education, een Koreaanse uitgeverij, mijn twee boeken over Naat in het Koreaans zal publiceren.  En samen met mijn Naatjes reizen er nog een boel andere fijne personages mee. Tessa, Noor, Lars, Lara, Kaat, Tom, Fien, Noor …

Ik ben zo blij dat nog meer kinderen kennis kunnen maken met Naat. Wat zouden ze in Korea van zijn naam maken? En van de mijne? Zou de drol in het zwembad daar weg gecensureerd worden? Of doen Koreanen daar niet moeilijk over? Spannend, spannend!

En nu nog de rest van de wereld, natuurlijk! 🙂 Al zou ik het allerliefste ooit een Zweedse vertaling in handen hebben. Maar op dit ogenblik ben ik al de koning te rijk met Korea, dat staat vast!

Boekengroeten,

Joke

Dit bericht werd geplaatst in Jeugdauteur. Bookmark de permalink .

Een reactie op De Naatjes reizen naar Korea!

  1. inge zegt:

    Dat zijn leuke mails om te ontvangen hé.
    Zo mogen er elke week binnenrollen!
    Een dubbel proficiat, Joke!

Geef een reactie

