Ik durf!

Het is zover!

17 januari 2011, en ‘Ik durf!’, het tweede boek over Naat, is verschenen. Ik heb er lang op gewacht. En dat is niet eenvoudig voor iemand met erg weinig geduld. Yoeri Slegers heeft ook bij dit verhaal de illustraties gemaakt. Dat deed hij met inzicht, gevoel en plezier, dat zie ik! Naat is een beetje ouder. Hij is ook wat wijzer. Soms!

Naat gaat op bosklas. Wat voor sommige kinderen gewoon spannend is, is voor Naat wel meer dan dat. Gelukkig voelt meester Pat dat haarscherp aan.

‘Ik durf!’ is opnieuw in AVI 3 geschreven. Volgens de Nederlandse AVI-goden, in elk geval. Toch is het verhaal technisch wat moeilijker dan ‘Ik ben Naat!’.

In maart mag ik weer klassen bezoeken. Dat vind ik ongelooflijk fijn. Vorig weekend nog kwam er een eerste en een tweede leerjaar bij. Het zijn evenementen waar ik mijn agenda heel graag voor bovenhaal! In oktober hoop ik ook mijn eerste auteursbezoeken op Nederlandse bodem te doen. ‘Ik durf!’ past dan ook prima in het kinderboekenweekthema HELDEN!

Waarschijnlijk is ‘Ik durf!’ vanaf eind deze week in de meeste Vlaamse én Nederlandse boekhandels te koop.  Wie graag een gesigneerd exemplaar wil, is zeker welkom op onze boekpresentatie, op vrijdagavond 11 februari, in Aalst. (info op info@woestewillem.be )

Boekengroeten,
Joke

Dit bericht werd geplaatst in Jeugdauteur. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ik durf!

  1. Eline zegt:

    Driewerf hoeraaaaaaa!!!

Geef een reactie

