Belangrijke beslissing

Binnen een paar maanden zal er op beroepsvlak heel wat veranderen voor mij. Natuurlijk blijf ik schrijven. En vertellen over mijn boeken in klassen, bibliotheken enzovoort hoop ik ook nog erg vaak te mogen doen. Maar in de loop van 2011 verlaat ik Woeste Willem.

Het is mooi geweest! Meer dan zes jaar heb ik alles van mezelf gegeven om Woeste Willem én de betere kinder- en jeugdliteratuur sterker op de kaart te zetten. En ik heb ervan genoten!

Na rijp beraad heb ik besloten om Woeste Willem ter overname te zetten en een nieuwe uitdaging binnen het boekenvak te zoeken.

Bedankt auteurs, illustratoren en klanten! Voor twee schitterende jeugdliteraire diners, voor meer dan 40 oergezellige, boeiende en verwarmende boekenontbijten, voor alle auteursbezoeken, signeersessies, boekenschrijfworkshops, poëziewedstrijden enzovoort.

Ik zal jullie missen.

Hopelijk loop ik jullie nog vaak tegen het lijf.

Kom gerust vaak kijken naar mijn blog. ’t Is een fijn boekencommunicatiemiddel!

Voorlopig ben ik nog even in Woeste Willem te vinden. Ik oriënteer me binnen de boekensector en overweeg mijn mogelijkheden.

Of de winkel daadwerkelijk wordt overgenomen, hangt af van de ernst van de geïnteresseerden. Ik wens mijn boekminnende klanten in elk geval opnieuw een gedreven zelfstandige boekhandel toe!

Dank voor de voorbije jaren!

 

Hartelijke boekengroet,

Joke

Dit bericht werd geplaatst in Vanallesjes. Bookmark de permalink .

Een reactie op Belangrijke beslissing

  1. inge zegt:

    Joke, ik wens je héééééél veel succes!
    Veel goeie moed, doorzetten hoor!

    Liefs
    Inge

Geef een reactie

