’t Was plezant op de boekenbeurs!

 

Zondag maakte ik mijn entree op de jaarlijkse boekenbeurs in Antwerpen. Veel volk, duwen en trekken, maar niet voor mij. Erg leuk, zo’n ‘signerende auteur’-pas 🙂 Bart en Annie liepen op de stand van uitgeverij De Eenhoorn druk te sjouwen. Alles zag er erg goed uit, prachtige illustraties hingen op, de verlichting was optimaal.

Illustrator Yoeri Slegers kwam vijf minuten later aan. Wel fijn, zo’n beurs! Yoeri woont de andere kant van ’t land (vanuit mijn standpunt dan), even bijkletsen is dus moeilijk. Maar zondag konden we uitgebreid bijpraten. Annie zorgde voor (veel) koffie en lekkere dingen, we werden stevig verwend. Verdraaid, ik zou daaraan kunnen wennen. Bedankt, Annie!

Inge en Inge, twee schrijvende dames en bovendien elkaars boezemvriendin, kwamen me in mijn eerste boekenbeurservaringen toejuichen. Heel tof was dat. De foto’s zijn door Inge Misschaert gemaakt. Inge Bergh supporterde mee. Bedankt Minge en Binge!

Er kwam heel wat volk langs. Af en toe mochten we een schriftje, bladwijzer, en ja, zelfs een boek signeren. 

Donderdag, 4 november, mag ik nog een keer. Yoeri is er dan ook weer. Wie een boekje van ‘Ik ben Naat!’ koopt, krijgt er een superexclusieve tekening in. Kom dus zeker langs. We zitten van 10.30 tot 13.30 uur trouw op onze Eenhoorn-stoelen.

Boekengroeten,

Joke

Dit bericht werd geplaatst in Jeugdauteur. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

