Naat op de boekenbeurs

Beste boekenmensen,

Amai, amai, het is helemaal nieuw voor mij, maar dit jaar zal ik op de boekenbeurs in Antwerpen signeren!
Je vindt me op de stand van mijn uitgeverij, De Eenhoorn.
Ik zal er signeren op 31 oktober in de voormiddag, en op 4 november (de hele dag).
Yoeri Slegers, die de prachtige tekeningen maakte voor ‘Ik ben Naat!’ en ‘Ik durf!’ (te verschijnen op 17 januari 2011) zal er ook zijn.
Dus kom zeker eens dag zeggen, of een babbeltje doen!
Ik kijk al uit naar jullie.

Boekengroet,

Joke

Dit bericht werd geplaatst in Jeugdauteur. Bookmark de permalink .

4 reacties op Naat op de boekenbeurs

  1. Ik kom je zeker begroeten, collega!
    Tot dan,
    Diane

  2. jokeguns zegt:

    Heel fijn, Diane! Ik kijk ernaar uit je terug te zien. ’t Is alweer een hele poos geleden!
    Groetjes,
    Joke

  3. veel plezier, hoop dat er vooral veel kinderen bij je komen voor een handtekening, contact met je lezers is nog het leukste (vind ik), signeerze !

  4. jokeguns zegt:

    Bedankt, Kate!
    Ik hoop leuke ontmoetingen te hebben.

Geef een reactie

