Ik lees een boek!

De school is weer begonnen. Vooral voor de kinderen van het eerste leerjaar (groep 3) vind ik dat steeds weer superspannend. Elk jaar zijn er een paar die boos zijn dat ze 3 september NOG STEEDS NIET kunnen lezen! Maar er zijn ook kinderen die al sinds de kleuterklas kunnen lezen.
In mijn klantenkring hoorde ik een zesjarige een andere zesjarige uitschelden. Nerd en sul en meer van dat fraais. De sul van dienst bleek al te kunnen lezen. Prompt weigerde hij in de klas nog een boek aan te raken!
Voer voor een verhaal, dacht ik!
En dat heb ik nu geschreven.
Nu nog afwachten of de uitgever ook enthousiast is!

Dit bericht werd geplaatst in Jeugdauteur. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ik lees een boek!

  1. admin zegt:

    Het leven is een groot verhaal Joke, en inspiratie ligt zo voor het grijpen. Fijn dat je nu ook aan het wordpressen bent, hoop dat ik daar ook voor iets tussen zit. Tot binnenkort. AC

Geef een reactie

