Hier ben ik dan

Ik werd geboren op 23 januari 1971.

In 1996 trouwde ik met mijn liefste, Han. Samen zorgen we voor onze drie kinderen, Nathan, Yun en Moseo.
We wonen in Aalst waar ik mijn eigen boekhandel run, Woeste Willem.

In 2008 verschenen twee leesboekjes van mij bij uitgeverij Die Keure.
Ze maken deel uit van de Kameleonbieb, en ik ben er erg blij mee.
‘Friet met mosterd’ en ‘De kinderen van het jaar ’05’ zijn geschreven voor kinderen van het vierde leerjaar. Ondertussen kreeg ik al heel wat fijne reacties van kinderen tussen de 7 en 12 jaar. Een vaste leeftijd plakt dus gelukkig niet op mijn boeken!

In 2010 verscheen ‘Ik ben Naat!’, een AVI 3 boek. Het werd geïllustreerd door Yoeri Slegers en uitgegeven bij Uitgeverij De Eenhoorn.
Wat ben ik trots op dit boek!
In januari 2011 komt het vervolg in de winkels. ‘Ik durf!’ gaat opnieuw over Naat. Ik ben alvast erg nieuwsgierig naar jullie mening!

September 2010 belooft ook nieuwe boeken, want de Kameleonbieb voor het vijfde leerjaar verschijnt dan. Drie van de nieuwe titels heb ik geschreven.
Hou de blog in de gaten, dan vertel ik er later meer over!

Boekengroet,
Joke

Dit bericht werd geplaatst in Jeugdauteur. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

